Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Therese - 5 juni 2012 21:50

 

Bilden hamnade totalt felvänd.. men, men. Under min uppväxt så har det kanske hänt högst två gånger att jag haft flätat hår. Varav den ena gången gjorde jag den själv lite slarvigt och tröttnade. Den andra gången fick jag hjälp och fick fick en otroligt fin inbakad fläta.


Under en period för några år sedan så hade jag kortklippt och trivdes alldeles utmärkt med det, sen startade jag en utmaning mot mig själv att testa tålamodet och se hur långt jag kunde låta det växa igen. Tada! Nu har jag inte klippt av det några längre bitar mer än att ta topparna. Så stolt över mig själv! Hi, hi.


Nåja.. Nu i kväll så var tanken att slänga ihop en slarvig fläta igen och vips så hade jag i alla fall fått ihop en någorlunda inbakad fläta. Var bara tvungen och föreviga det med en bild. Ska sova med denna fläta i natt. Även om det inte är världens snyggaste.. så har jag absolut ingen lust att förstöra den än.

Av Therese - 5 juni 2012 15:24

Helgen gick fort. Regnade dessutom. Hann i alla fall klippa gräset i fredags när föräldrarna hade kommit. Planterat potatis har vi gjort och åkt runt och tittat på lite hus. I söndags när dom åkte hem igen så gjorde mamma en kycklingpaj av resterna vi fick från lördagens middag. Gud så god pajen blev!


 

Fick också lite småsaker av dom. Nya blockljus som jag tände i söndags kväll, morgonrock, chips (som ska vara till midsommar) och nya plädar sam nytt överdrag till soffan. Behövdes verkligen! Nu är det sluttuggat för Ella med ben i soffan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Från min trädgård

     

Arkiv

Länkar

Annonser

 

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards