Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Helgen regnade och blåste bort

Av Therese - 5 juni 2012 15:24

Helgen gick fort. Regnade dessutom. Hann i alla fall klippa gräset i fredags när föräldrarna hade kommit. Planterat potatis har vi gjort och åkt runt och tittat på lite hus. I söndags när dom åkte hem igen så gjorde mamma en kycklingpaj av resterna vi fick från lördagens middag. Gud så god pajen blev!


 

Fick också lite småsaker av dom. Nya blockljus som jag tände i söndags kväll, morgonrock, chips (som ska vara till midsommar) och nya plädar sam nytt överdrag till soffan. Behövdes verkligen! Nu är det sluttuggat för Ella med ben i soffan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 8 juni 2012 15:40


  Har precis kommit in efter en stunds vandring i trädgården. Precis som alla andra bilder i bloggen har jag även tagit denna. Älskar alla blommor som dyker upp överallt på tomten! Just nu väntar jag otroligt mycket på alla liljor ska slå ut. Trod...

Av Therese - 6 juni 2012 22:39


  Det har varit bokföring hela dagen. Ryggen värker, fingrarna värker och ögonen  svider. Blev precis klar för en stund sen. Har ett par papper kvar, men det tar jag i morgon.   Hade det inte varit för bokföringens skull, hade jag cyklat ner t...

Av Therese - 5 juni 2012 21:50


  Bilden hamnade totalt felvänd.. men, men. Under min uppväxt så har det kanske hänt högst två gånger att jag haft flätat hår. Varav den ena gången gjorde jag den själv lite slarvigt och tröttnade. Den andra gången fick jag hjälp och fick fick en ...

Av Therese - 31 maj 2012 22:31

      Ren skitdag med massa regn och hagel. Perfekt dag för pyssel och arbete. I morgon kommer föräldrarna upp över helgen. Dom kunde inte stanna längre pga jobb. Men det ska bli kul att träffa dom. Man längtar verkligen efter dom nu när ma...

Av Therese - 31 maj 2012 10:35

Vaknade av att det regnade i morse. Skittråkigt. Det har i alla fall avtagit en stund, hoppas det inte kommer tillbaka. Inväntar samtal från en som jag eventuellt ska möta upp idag, sen ska jag ner till centrum och posta lite beställningar. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Från min trädgård

     

Arkiv

Länkar

Annonser

 

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards